Navigate the following option :

Visitors

Monday, March 7, 2011

Changed a new look.

Changed a new look.  My blog, changed a new look.
I'm tired of the plain white. I want something that can give me spirit when i'm blogging,
Yes, yellow and a bit of i-don't-know-what-it's-called color.
I love this color a lot.
It gives me the strength to start things over again.

我发呆的技巧越来越厉害了。我总是坐在一边想着不应该想的事情,虽然知道可以在考试过后才想,但是我的脑袋就是不听使唤,现在想就现在想。明天就是考试了。我被一大堆的烦恼压着,喘不过气。
我要领奖学金到新加坡学习,对,不管是谁都想要得到更好的教育。我认为留在马来西亚没前途,这里中学的前三年很简单,很容易,直到中四,好像直接从天堂掉下地狱。听见学哥学姐们的哭诉,我真的害怕了。我有不想要升中四的冲动,但是,这个是不是我要到新加波的理由?不,去新加坡是为了自己,为了让自己变得更好

我要变得更好。给自己一个发展和进步的空间。


没有人是一出生就是完美的。

kthxbai.

No comments: